نصب جرثقیل نیم-دروازه-ای گیلان

طراحی و ساخت و نصب انواع جرثقیل در کارخانه دانیال صنعت

نصب جرثقیل نیم-دروازه-ای گیلان؛ در بسیاری از محیط های صنعتی و همچنین صنایع مختلف و پروژه هایی که وزن تجهیزات و وسایل بیشتر از یک تن برسد نیاز به جرثقیل سقفی وجود دارد.

جرثقیل سقفی همانطور که از نامش پیداست، در سقف سالن های پروژه ها به کار می رود و در طول و عرض و ارتفاع بارهای مختلف را جابجا میکند.

به عبارتی جرثقیل سقفی یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای جابجایی مواد می باشد.

جرثقیل های سقفی دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد و بر اساس نیاز یکی از انواع جرثقیل سقفی بسیار کاربردی و مناسب را می توان انتخاب کرد.

قیمت روز انواع ورق فولادی

نصب جرثقیل نیم-دروازه-ای گیلان

ساخت جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی به عنوان جرثقیل های صنعتی نیز شناخته می شود. از انها برای جابجایی بارهای بسیار سنگین یا حجیم در فضای یک پروژه، روی زمین یا به عنوان بالابر استفاده می شود.

بارگذاری افقی جرثقیل های سقفی دارای ظرفیت بالابری برای جابجایی بار هستند.

کنترل جرثقیل توسط اپراتور انجام می شود. این کار به صورت دستی یا با یک ایستگاه آویز سیمی یا کنترل های بی سیم که حرکت آنها را با انرژی الکتریکی یا پنوماتیکی هدایت می کنند جا به جا می کنند.

کاربردهای معمول از ساخت جرثقیل سقفی شامل حرکت چند جهته است. در قسمت هایی برای انتقال موادی برای پشتیبانی از فعالیت‌های تولید، ذخیره‌سازی، بارگیری و تخلیه در داخل یک تاسیسات، بیرون در حیاط، یا در راه‌آهن یا بندر کشتیرانی استفاده می شود.

1-جرثقیل های سقفی دو پل

2-جرثقیل های سقفی دو پل

جهت مطالعه مقاله در خصوص ساخت و انواع جرثقیل اینجا کلیک کنید

نصب جرثقیل نیم-دروازه-ای گیلان